tirsdag, november 29, 2011

Vinder af min giveaway - The winner of my giveaway

Jeg er meget taknemmelig for alle kommentarerne og for alle mine nye følgere.  Det er jo ikke meget ved at blogge, hvis man ingen respons får og det må jeg jo sige at jeg får! :)
Tusind tak til jer alle!

I'm very grateful for all the comments and for all my new followers. It's not much fun to blog if you don't get any respons, but you all make it worthwhile! :)
Thank you so much!

Jeg har på retfærdig vis trukket lod blandt alle kommentarerne og den heldige vinder blev af denne præmie blev:
I have fair and square made a drawing and the lucky winner of this price was:



Blogger Thanni sagde ...
Tillykke med 5-års jubilæet! :)
Jeg har fulgt dig stort set hele tiden tror jeg, og jeg bliver såmænd nok hængende til de næste mange jubilæer :D
Ha' en dejlig dag :)



Jeg blev så glad for den store interesse, så jeg besluttede mig for at finde et par små præmier mere.
I was so happy for the great interest in my giveaway so I decided to give two more small prizes 

Først et lille albumkit, som går til:
First a small albumkit, that goes to:


Blogger Márcia Mattos sagde ...
Congratulations Charlotte!
5 yeasrs went fast right???

And congrats on your 200.000 visits!
Your blog is beautiful as weel as your creations!
Hugs
Márcia



Og et julestempel, som går til:
And a christmas stamp, that goes to:


Blogger Marta sagde ...
Dear Charlotte,
Congratulation! Impressive numbers. I love your works and your tutorials are very often inspiration for me.
I could not miss such a great giveaway.
Link is on my blog:
http://sail-fast-live-slow.blogspot.com/

Tillykke Thanni, Marcia og Marta!
Congratulation Thanni, Marcia and Marta

Send mig jeres adresser på charlotte.ravn@gmail.com
Send me your adress at charlotte.ravn@gmail.com

11 kommentarer:

Jeanne/Shelle86 sagde ...

Stort tillykke til vinderne, og til Ravn endnu engang :)

May Britt sagde ...

Ja STORT tillykke til vinderne og til Ravn igen... og bliver også hængende og følge din skønne blog...

morkaren sagde ...

Først og fremmest tillykke med din fødselsdag Charlotte, og så tillykke til Tannie og de to andre heldige, det er dejligt med uventede gevinster. v.h. morkaren.

Gitte sagde ...

Tillykke med dagen. Og tillykke til vinderne.

Maryann Laursen sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen og også eet stort tillykke til alle vinderne her. og tak for al din inspiration altid, selv om jeg ikke altid er så god til at få skrevet kommentarer.

First a very HAPPY BIRTHDAY and then a big CONGRATULATIONS to all the winners here, and thanks for all the great insppiration always here on your blog.
Have a great time and year ahead here now.

Thanni sagde ...

Allerførst rigtig mange gange tillykke med fødselsdagen - hjåber du har en skøn dag :)
...og så JUBBIIII...hold da op, at jeg sku' være så heldig!!..det er bare dejligt med sådan en uventet overraskelse. Jeg glæder mig og sender fluks min adresse :)

Margit sagde ...

Jamen... så får du lige et til lykke her også ;o)
Og så til lykke til de heldige... og tak til dig for at gi' os chancen for at vinde...
GOD DAG...

Nina sagde ...

Gratulerer så mye til vinnerne og tillykke med dagen
:-) Nina

Jette / ma11edina sagde ...

Tillykke til vinderne :))
FLot, med så mange lækre præmier :)
Og tillykke med fødenselsdagen, Charlotte ;)

Annette / aka sagde ...

Allerførst tillykke med fødselsdagen til dig, Charlotte.
Og tillykke til alle de mange vindere.

Marta sagde ...

Can't believe I was so lucky.
Congrats also for Thanni and Marcia.
Thanks again for having so much fun.
Regards