fredag, februar 07, 2014

Iphone konfirmationskort

Nu varer det jo ikke længe for det bliver forår og konfirmationstid, så jeg er begyndt at tænke på konfirmationskort.
Iphone står der jo nok på mange konfirmanders ønskeseddel og kan man ikke give dem sådan en, så kan de jo altid få et kort der ligner, med et lille tilskud indeni! :)
Jeg har lavet en fil til Cameoen og skåret dem ud og "skærmen" har jeg lavet ved at tage et screenshot af min egen tlf. og printe det ud.
De måler ca. 15 cm i højden og kan være i en A6 kuvert.

 Lidt pynt på. Det gik ikke så godt med at tegne firkanten med en hvid pen, men pyt så kan man jo se de er håndlavede! ;) Næste gang bruger jeg nok sketch funktionen i Cameoen :)

 Jeg lavede lige en lille stak nu jeg var i gang. De ville også være fine at bruge til indbydelser.

Rigtig god weekend og tak fordi du kom forbi.
Jeg sætter stor pris på både besøg og kommentarer, og beklager at jeg ikke selv er særlig aktiv med blogbesøg og kommentarer lige for tiden.

12 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super flot, god ide og kreativ lavet

God weekend til dig også

Ann Weiss sagde ...

Flotte iphones :)

Maryann Laursen sagde ...

Rigtig cool ide, som de unge helt sikkert vil elske, så den ide skal jeg da vist prøve om jeg ikke kan huske, og de er da vildt flotte, må jeg sige. Godt gået.

Gitte sagde ...

Ejjj hvor er de seje.

Charlie sagde ...

Sikke en fin ide. Alletiders til nutidens unge. =0)

Lisa Rasmussen sagde ...

Hvor er de bare seje, de kan helt sikkert vække opmærksomhed selv fra en teenager fyr ;O))

morkaren sagde ...

Både sød og kreativ ide. knus morkaren.

Happymade sagde ...

Super god idé og rigtig flot lavet!
Ønsker dig en rigtig god weekend.
Kh. Anette

Solveig sagde ...

Hvor er de bare gode. De skal nok blive et hit

Karin sagde ...

Feed idé :) Mangler altid idéer ti drengekort !

karinkoedlund sagde ...

Fantastisk seje kort. Rigtig god ide' .

Heidi sagde ...

det var GODT NOK smart fundet på :). Rigtig kreativt og smukt især med stenene på.