onsdag, februar 05, 2014

Projekt 365 Instagrams

Den første januar startede jeg med at tage et billede og lægge på Instagram hver dag. Jeg ville have fulgt en af de udfordringer som kører, hvor man hver dag får en opgave og skal tage et bestemt billede, men det fungerer ikke for mig, så jeg tager i stedet billeder af de ting, som sker i mit liv. (også selvom der nogen gange ikke sker så meget) Jeg kalder det #1fotohverdag.
Nu har jeg så endelig besluttet hvad jeg vil gøre ved billederne, for scrappes det skal de naturligvis!
Jeg har før lavet ugekalendere med en side for hver uge og kun med billeder taget med mobilen. Det ville jeg også gerne gøre i år, men 7 billeder på en side i formatet ca. A5, som jeg plejer at bruge til det, vil fylde for meget, så i stedet laver jeg hver uge et layout i 30x30 cm.
Min udfordring til mig selv er så, at jeg kun må bruge af de materialer som jeg har i forvejen - altså ikke købe noget nyt - og ja jeg har materialer nok til 52 layouts! ;)
Det eneste nye bliver nok et album til at sætte dem i, hvis ikke jeg selv laver et.
Jeg vil ikke lægge mig fast på en bestemt stil og opsætning, men tage det hen af vejen, som jeg får lyst til. Måske bliver noget af det i mixed media.
Her er de 2 første uger.





Tak fordi du kom forbi. 

10 kommentarer:

Pia (KreativePips) sagde ...

Det ser super fint ud :) kh Pia

May Britt sagde ...

Ser spænderne ud og flot... tror jeg ville køre sur i det ret hurtigt men det er nok fordi jeg har mange off dage...

Unknown sagde ...

super god ide, men også et stort arbejde

rhh sagde ...

Et spændende projekt, og indtil videre ser det rigtig godt ud

Kirsten sagde ...

Det er et super spændende projekt, - lidt ala PL.
Jeg glæder mig til at følge med :-)

Ann Weiss sagde ...

God ide! Siderne ser rigtig godt ud!!

Gitte sagde ...

Det ser flot ud.

kortmager sagde ...

God ide, ser rigtig godt ud.

Karina Beck sagde ...

Det er en flot opsætning.Smart ide.

morkaren sagde ...

Flotte LOer i skønne farver og jeg syntes også det måske minder om PL, men det ville da være på den måde jeg ville lave PL (hvis jeg skulle) og så vil jeg lige tilføje: I lever sundt og du har en smuk håndskrift. knus morkaren.