lørdag, juli 14, 2007

70-års fødselsdagskort

Endelig lidt jeg kan vise her på bloggen! Svigermor bliver 70 på mandag (og nu er hun taget i sommerhus, så jeg risikerer ikke hun kigger med her) så jeg har lavet dette kort, som nok mere er et minialbum til hende. Det er stærkt inspireret af Qucikutz workshoppen vi havde på Scrapevent i Sverige. Jeg har brugt en masse QK dies, bla til selve albummet og også nogle af mine punches. Papiret er dobbelsidet fra Scenic Route og derudover har jeg brugt scrappers rings til at samle det med og bånd til pynt! Jeg har fundet nogle citater på http://www.aerenlund.dk/quotes/ og sat ind på nogle af siderne.







9 kommentarer:

fie & Co sagde ...

Ejj, det bliver han da bare helt sikkert super glad for. Rigtig hyggeligt album:-)

Betina Olesen sagde ...

Hej Charlotte

Længe siden jeg har haft tid til at komme på besøg i blogland, så jeg tager lige en runde :-)

Fino, fino kort til svigermor, det bliver hun sørme da glad for. He he he, er altså vild med de vandrende myrer, de sætter lidt spil i tingene.

Hygge fra Betina

Linda sagde ...

Som altid super flot - jeg er vild med dine citater du har fundet, især det med at bestige et bjerg. Hvor er det bare rigtig. 5 * fra mig til dig.

lam sagde ...

Super flot minialbum og jeg kan kun give Linda ret.

Majer sagde ...

Så fint det er!! Skønt med en masse dejlige QK ting. Rigtig god ide at sætte ringe i ryggen.

(Favvis)Maria sagde ...

Supersött album!

Lone sagde ...

Vildt lækkert, det blir helt sikkert liftet....

Hej fra
Lone

Anonym sagde ...

Hej Charlotte. Jeg faldt pludselig i en søgning på noget scrapbooking over et link til din blog. Det er rigtig mange flotte ting du har fået lavet. Det er jo ved at være længe siden vi har snakket/mailet.

Jeg er siden sidst kommet lidt videre med at scrappe. Men det er for lidt tid jeg har til det. Og så har Gitte og jeg lige haft en periode hvor det var Floral Punch Craft der var i centrum. Men på min ferie i Holland i sidste uge kunne jeg godt mærke at interessen gik i retning af scrap igen. Så jeg fik købt lidt nyt legetøj, som jeg forhåbentlig kan få lidt tid til at bruge.

Jeg legede med Gitte igår og var igang med et lille mini album til en veninde som har fået en lille søn. Mens jeg undersøgte flere forskellige modeller af mini album faldt jeg over flere, der som dit her er samlet med nogle metal ringe. Hvor køber man de ringe henne ? Jeg endte med at samle mit album med noget lyseblåt bånd i stedet og det er ganske sødt. Men jeg synes ideen med ringene er kanon.

Nå men det lyder som om det går godt hos dig og du får da lavet en del på hobby siden.

Knus fra Karina

Gurli Laursen sagde ...

Det er bare for lækkert, det minialbum ;)