fredag, august 31, 2007

Et par kort

Jeg satte mig igår med de bedste intentioner om at lave et kort til Dianas skitse udfordring på Scrap shop, men det endte altså med 2 helt andre kort.

Papiret på det øverste er noget af det nye lækre Cloud9 design som scrapbookfun har fået hjem. Stemplet med drengen er fra Magnolia, frøen er et stempel jeg engang har fået og jeg ved desværre ikke hvor det er fra! Bogstaver, krog og orm er QK dies og fiske skeletet er en punch.

Teksten på det nederste kort har jeg set et eller andet sted, men kan altså ikke huske hvor?? Jeg har brugt Daisy D papir, Magnolia stempel, prima blomster, QK bogstaver, forto hjørner og swirls, sorte brads og punchede cirkler. Tillykke er et tekststempel fra Orion Design!


11 kommentarer:

Unknown sagde ...

Haha, ja sådan kan det gå, men du kan nå det endnu, der er ingen deadline på ;-)

Men jeg synes nu at det blev ganske flot det du har lavet

Pia sagde ...

De er bare super flotte

Anonym sagde ...

Hvor er det bare flotte kort som du altid laver :-)

Betina Olesen sagde ...

Hvor er det bare nogel rigtig gode kort begge 2, men favoritten er absolut den øverste. Den er bare for sød, frøen.......

Hygge fra Betina

Connie sagde ...

Hver sin fortolkning af en skitse(GG), og nolge gang bliver det til noget helt andet.

Super overskrift på det nederste kort, den kommer jeg til at lån. Jeg er jo selv i en aldre hvor jeg fylder 28 en gang om året.;o)
Super flot korte.

tinaw25 sagde ...

Du kan seriøst nogle tricks til kort! Kan rigtig godt lide det øverste kort med den frø, den er rigtig sød.

Anne Thormose sagde ...

Genial tekst til det nederste kort - det må anvendes snarest. ;o)
Ellers to rigtig skønne kort - som sædvanlig.

Charlie sagde ...

SØØØDE kort igen, igen. Det røde er bare så lækkert og den lille fisker er også rigtig sød. Nu MÅ jeg altså se at få prøvet det med farvelagte Magnolia-stempler.

fie & Co sagde ...

Fantastiske kort! Eelsker bare Edwin som fisker!!

Susanne sagde ...

Hej Charlotte
Det er bare en super stil du har på dine kort, bliver imponeret over dem hver gang

Unknown sagde ...

Hei!

Takk for besøk og hyggelig kommentar i min blogg! *klem*
Så mange herlige og flotte kort du lager! Flotte design på korta dine og flotte farger! Du er virkelig flink!