tirsdag, maj 11, 2010

Artsy Team på StampARTic

Så er vores Artsy Team på StampARTic i gang og vi lægger ud med en udfordring, som går på at lave dit eget baggrundspapir med distress ink til dit kort. Skal du være med?

Her er mit kort til udfordringen. Det blev også brugt til fødselsdagskort til min mors kæreste. Nogen gange må man slå to fluer med et smæk! ;)

Jeg har brugt 3 farver distress ink. Stemplet de distressede streger ovenpå med et stort baggrundsstempel fra StampinUp. Embosset træ og fugle med sort Puff fra Ranger. Grenene for neden er stemplet med grønt distress og embosset med clear.

Da jeg nu var igang med at lege med distress ink, lavede jeg lige et kort mere.

Samme teknik som ovenstående. Sommerfuglen er grungeboard med maling og Stickles, kroppen er lavet af en sammenrullet stump fra en gammel salmebog og antennerne er guldståltrad.

Ha' en dejlig tirsdag og tak for alle de søde kommentarer.

6 kommentarer:

Tanya sagde ...

WOW Charlotte!!!!
Fantastic works!!!! Love Tim and your works just awesome!!!!!

Karina Bunkenborg sagde ...

Hvor er de bare flotte og tænk at jeg grinede af dit baggrundsstempel fra stampin up. Kan du huske det. Nu kan jeg rigtig se hvor fedt det ser ud og øv hvorfor har jeg ikke sådan et stempel :)
vh Renne

Gitte sagde ...

Wow hvor er de kort bare lækre. Super fede teknikker. :)

Du må ha' en skøn uge.

Majer sagde ...

Uhhhm... det dersens baggrundstempel er da virkelig lækkert!! og det er dine kort skam også ;-)

Charlie sagde ...

FINT ser det helt bestemt ud - men jeg er jo ikke spor god til at "grise" så i første omgang nøjes jeg med at beundre dine kort. God weekend - og knus herfra.

Lone Krieger sagde ...

Super lækre, lidt rå kort. Kan se jeg skal igang med at distresse baggrunde for det bliver da bare lækkert. Ideen med det lille stykke sammenrullede salmebog til sommerfuglens krop er virkelig effektfuldt. Meget meget lækre kort.