søndag, maj 09, 2010

Jeg har lavet et layout!

Det er alt for sjældent jeg får scrappet, der går mest kort i den her i huset. Men nu har jeg endelig fået lavet et layout! Jeg har længe haft lyst til at scrappe disse billeder af min kære tyske veninde Christiane og jeg. Vi fjollede lidt rundt til sidste convention og fandt på at bruge de skrækkelige fotohjørner som kunstige negle.  Er vi ikke bare too cute? Nathalie har taget billederne af os.

I'm going to translate this part just for you Christiane ;)
It is not that often I'm making layouts, most of what I make is cards. But now I have fianally made a layout! I have been wanting to scrap theese photos of my dear Deutsch friend Christiane and I goofing around at the last convention. We used the horrible photocorners as fingernails. We are too cute LOL! Nathalie has taken the photos.

Jeg har selv lavet blomsten af tyl efter en opskrift fundet her.


Rammen er en gammel Sizzix die, som jeg har guld embosset med et StampinUP stempel.


Metalskilt som vist nok er købt hos Karen Marie klip.

God søndag og mors dag til jer alle!

15 kommentarer:

❤ Kaia sagde ...

Kjempeflott LO.
Kule bilder.'
Flotte farger og papirer, og helt nydelig pyntet.
Ha en super søndag.
Klem fra Kaia

Karina Beck sagde ...

Dejligt med et layout fra dig ; ) Flot punchet kant, flot med forskellig skrift og skønne billeder.
Fortsat god søndag.

Dorit sagde ...

Ja, og det er du kommet kæmpegodt fra, lav nogle flere LO'er !!
Det er da så fedt lavet, lækre blomster og opsætning, thumbs up !!

Eva (Fister) sagde ...

Flot layout. er vild med den grønne blomst, tak fot linket.

Charlie sagde ...

Jeg elsker dine skøre påfund - du er EN RIGTIG Charlotte - ingen tvivl om det. Folk der tager sig selv for højtideligt kan aldrig hedde det navn, vel??? =0)
Superlækker tylblomst - det skal jeg have prøvet af - et stykke væk fra vores MEGET følsomme røgalarm forestiller jeg mig. I det hele taget et flot og gennemført LO - kender godt det med at kortene tager al tiden. Men begge dele er jo heldigvis sjovt at lave. KH og god weekend og mors dag.

Kirsten sagde ...

SKØNT at se et af dine flotte LO'er :-D
Som Dorit siger, - lav nogle flere LO'er!! - De er nemlig super inspirerende :-D

Ja, altså de fotohjørner. Jeg var jo nødt til at have nogle af dem med hjem. Christiane gav os jo den udfordring at vi skulle se om vi kunne finde noget genialt at bruge dem til, - det er nu ikke lykkedes ;-D
- Men vi havde det enormt sjovt på det kursus, - Du og Christiane er så herlige sammen :-D

Christiane sagde ...

hahaha, this was toooo funny.
thanks for the translation and this amazing page!!
hugs and happy mother's day!!

Pia sagde ...

Ja jeg savner også engang imellem at lave layout men de fylder bare så meget men der skal være plads.Super rålækkert fjolle layout som er et dejligt minde.Du må have en dejlig søndag aften
knus Pia

Karin sagde ...

Ja, I er nogle skøre koner ;-))
Super flot LO!!

Netti sagde ...

Dejligt at se et layout fra dig. Hvor er det bare enormt flot! Jeg er da helt vild med det og jeres skøre påfund :)
Jeg kender godt det med at kortene tager over..jeg er ved at kaste op af konfirmationskort.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Nej, hvor herligt at se et layout fra din hånd, Charlotte! Det er virkelig et lækkert layout, så blev endelig ved med det ;o) Hav en god uge.

Majer sagde ...

Hvor er det dejligt at se et Lo fra dig :-) Skønne billeder og lækre detaljer og teknikker du har brugt :-)

Unknown sagde ...

Super flot layout og så er den grønne blomst da for skøn !

lam sagde ...

Dejligt endelig at se et af dine skønne layouts igen. Sikken nogle heftige negle

Linda sagde ...

Skøn LO og nogle skøkken negle. Hvor er det dejligt at se et Lo fra dig, noget du selv kan gemme
:0)