mandag, maj 03, 2010

DT StampARTic

WOW jeg har haft over 2500 besøg den sidste uge, det er da vildt!
Husk min blogcandy, som kører til den 5. maj, du kan stadig nå at være med!

Jeg fik rigtig mange roser for mine konfirmationsæsker, både af de unge mennesker og forældrene. Det er jo pragtfuldt at lave noget til nogen som værdsætter det!

Det har været den 1. i måneden og det betyder sketch challenge på StampARTic .
Marianne har lavet en flot skitse og her er mit bidrag. Jeg har brugt min nye fugle punch fra StampinUp og igen det lækre papir fra Maja Design. Og sørme om ikke min MS punch igen har sneget sig ind på et kort ;)

Se de flotte kort de andre DT'er har lavet og deltag gerne selv her

4 kommentarer:

Netti sagde ...

Wow hvor er den fuglepunch da fed!! Det ser virkelig godt ud.
Hm det ender da med at jeg snart må eje den MS punch sådan som du flasher den :)
Supersødt kort du har lavet :)

Annette / aka sagde ...

Meget, meget smukt kort.
Den der fuglepunch er vel nok fin.

Lone Krieger sagde ...

Virkelig nice. Den fuglepunch ligner da bare noget man næsten ikke kan undvære og MS punchen, ja den har du snart gjort så meget reklame for, så den står allerede på ønskelisten. Efter at have købt de første MS border punches + blonden har jeg lovet mig selv, aldrig andet end MS. De kører jo igennem det hele som var det smør. Kan rigtig godt lide det lille vers. Det er svært at finde et bibelcitat da biblen jo intet siger om konfirmation, men dette vers er rigtig fint. Rigtig dejligt kort.

Olivia sagde ...

Jeg kan altså godt forstå at MS punchen liiige har sneget sig ind igen :-) Den er også super flot og jeg er glad for at jeg købte én efter friskolescrap ;-)