lørdag, december 01, 2007

Nedtælling til jul! 1. december

Jeg har besluttet mig for, at tage min kære navnesøsters http://hjemmehoscharlie.blogspot.com/ udfordring om at blogge hver dag til jul op, så her er 1. decembers indlæg. Det bliver nok ikke store indlæg og noget at vise hver dag, evt. kommer der bare et juletips eller et link, men det vil jo vise sig, hvad jeg finder på!

Sidste tirsdag viste Susanne Meltesen http://meltesens.blogspot.com/ den super dygtige Quinde, os hvordan man kan folde nogle kanon søde kræmmerhuse af et stykke scrappapir i 6x6 (eller 12x12 for de synshandicappede, som den str. straks blev døbt! Plat mafia humor!) det skal bare være kvadratisk, så er str. ligemeget.

Jeg har lavet en lille billedserie, som viser hvordan man folder dem! God fornøjelse og tak til Susanne! Først de færdige kræmmerhuse, pyntet med bånd.

7 kommentarer:

Unknown sagde ...

Tak for at du vidre gav ideen. De er rigtige flotte og super nemme at lave, for engangskyld noget der er nemt og ser rigtigt godt ud

Rikke sagde ...

hvor er de bare flotte... 1000 tak for guiden

Mutte sagde ...

Tak for den gode ide, jeg laver altid mindst 1 stk nyt julepynt hver år.

Pia sagde ...

Det bliver spændende at følge din blog de næste 23 dage, dejligt med gode ideer

Charlie sagde ...

Hej du - dejligt at du ogs� er med - og tak for tipset med de flotte kr�mmerhuse.

Gitte Grønfeldt sagde ...

Superflotte kræmmerhuse, som jeg lige nu sidder og folder, så jeg kan få julepyntet det lille hjem.

Tusind tak til dig (og til Susanne Meltesen) for inspirationen :-D

Else-DK sagde ...

Hej Charlotte

Igen er de bare SÅ søde dine kræmmerhuse - og jeg har lige linket dig til en tråd hos TheScrapCat som eftersøger kræmmerhuse.
Knus og tak for sidst fra Else