søndag, december 02, 2007

2. december

Glædelig 1. søndag i advent til jer alle. Jeg har endnu ikke fået lavet en adventskrans, så det skal jeg vist lige i gang med, så vi kan få den tændt i aften. I går fik jeg lavet en julegave - en fotobog til min mors kæreste med billeder fra deres Kina tur - det tog hele aftenen, at få den til at blive som jeg ville have den, for der er jo mange muligheder for layout, baggrunde osv. Jeg lavede den hos http://foto.tdconline.dk/ og den kommer til at koste knap 300 kr incl. porto for 42 sider indbundet i hard cover 21x28 cm. Det synes jeg faktisk ikke er dyrt, så nu er jeg bare spændt på at se den IRL!

Dagens jule indslag bliver en lille vittigheds tegning fra crazy-jokes.com!

5 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Den vittighedstegning er da for sjov. LOL! LOL!
Det lyder spændende med fotobogen du har bestilt. Det tror jeg ikke jeg har hørt om før, måske jeg lige skal checke linket og se hvad det er for noget.

Det bliver hyggeligt at kigge herind i din Christmas Countdown. :-)

God 1. søndag i advent.

Anne Bente sagde ...

hehe skøn vittighed

hvor lyder det bare super med den fotobog, og det er da også billig, spænndende at høre hvad du synes om den når den kommer.

ha en fortsat god aften :)

Thanni sagde ...

Det lyder jo som en rigtig god idé med den fotobog :)
Ha' en dejlig aften :)

lam sagde ...

hehe sjov vittighed. dejligt med et grin tidligt mandag morgen.

Anonym sagde ...

HE HE den er herlig :O)
Lyder spændende med den fotobog...jeg vil da lige tjekke tdc's side.