søndag, december 30, 2007

30. december

I dag har jeg af-julet...dvs. lyskæderne har fået lov at blive hængende lidt endnu, det er jo så hyggeligt med dem her i den mørke tid! Og så har jeg tømt min bogreol i soveværelset, for min halskæde var smuttet en tur ned bagved den for at hilse på alt støvet og den er for tung at skubbe med alle bøgerne i!! Hold da op der var meget støv, det er en rigtig dum ide at have bøger i soveværelset, godt vi ikke har astma!! Jeg glæder mig til vi får sat kælderen i stand, så kan de flytte derned! Jeg har rigtig mange bøger og dem i soveværelset er bare dem, som der ikke er plads til i stuen!! Jeg fik dog kasseret nogle få, bla. Lademanns leksikon, som jo fylder temmelig meget.... det bruger vi jo aldrig mere, for man kan jo slå alting op på nettet nu om dage! Jeg kan dog ikke skille mig af med de fleste af mine bøger, selvom jeg jo har læst dem og så må man jo bakse med støvet en gang i mellem, selvom rengøring absolut ikke hører til min yndlingsbeskæftigelse!!

Jeg får jo ikke rigtig scrappet noget for tiden, men kom lige i tanke om et gammelt LO, som jeg ikke har vist før, så det kan jeg jo vise nu. Jeg har lige forstørret teksten, da den jo er ret væsentlig!


4 kommentarer:

Charlie sagde ...

Fint og sødt LO og nu bliver det altså snart UHYGGELIGT så mange lighedspunkter der er i vores liv. For min søde mand gennem 31 år lyder prik magen til. Selv da vi havde TO børn i huset var han stadig den sidste der var klar, fordi der liige skulle checkes dette og hint inden vi kunne gå og de MANGE og FLOTTE gør det selv ting han og hans far i sin tid lavede står HELT sikkert til evig tid SÅ grundigt er de lavet. Og jeg har jo nok sådan circa samme længde lunte som du har - måske 1 mm mere - (BARE for at prale!!) - så vi Charlotte'r trives nok bare med den type mænd. Min er en storebror og jeg er en lillesøster - det skulle vist også være et TYPISK par.

lam sagde ...

super flot layout og godt nytår til dig og din familie

Anne Thormose sagde ...

Ja, det lyder lidt lige som hjemme hos os - ting tager sin tid. ;o)
Rigtig godt nytår til dig og din familie.

Pia sagde ...

Et super flot lo, det er nogle skønne farver du har brugt og et rigtig sjovt lo,har aldrig tænk på at sammenligne ægtefælle med snegl, men jeg tror det er sådan i de fleste familier hvor det er os kvinder der er de hurtige på tangenterne ellers ville det nok ikke gå så godt. Godt nytår