søndag, april 15, 2007

Cyber crop

I dag var der så cyber crop på scrapshop og hold da op jeg har haft travlt! Jeg nåede at lave alle 5 opgaver, nogen med større held end andre!! Jeg er selv godt tilfreds med mit LO og jeg vandt i kort kategorien :)
Over and out, den skal vist stå på total afslapning i aften!

Opgave 2 Lav et bogmærke, som skal være 6x15 cm og med navn og 3 stikord om den person det er til. Jeg tænke straks på min mor, som elsker bøger og lavede det til hende!


Opgave 3 Lav et kort på 15x15 cm med mindst 3 cirkler på! Selvfølgelig måtte jeg jo bare bruge mine magnolia stempler og så brugte jeg noget gammelt papir (det med de små prikker og ternene), som jeg har haft med fra USA for 6 år siden.....en skam jeg ikke har mere af det, det er jo vildt sødt!


Ovgave 4 Lav en gavepose....her sprang jeg lidt let hen over og brugte en fra Karen Marie klip, som bare skulle samles!


Opgave 5 Lave et navneskilt på min 15x20 cm med mindst 3 forskellige stykker papir/karton og mindst 3 forskellige teknikker. det blev ikke helt godt, jeg fik limet nogle af bogstaverne lidt for højt oppe og jeg ville også have syet lidt mere og måske have brugt lidt mere dims....men lige pludselig var det bare tid at få det uploaded! Så det skal nok lige laves lidt om! Det er 15x30 cm.


Opgave 1 Lav et LO med kun en farve/nuance karton. Her stemplede jeg bogstaverne med akryl og tegnede en kant omkring dem med Zig writer og klippede dem ud. Fotomatten er klippet ud i bølger og malet i kanten med akryl og så en lille knap i enden af de forskellige bånd. Jeg synes selv det er blvet ok, især når jeg plejer at tage enormt lang tid om hvert enkelt LO jeg laver!

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

du fik lavet mange flotte ting, er helt vild med dit kort. Håber at næste gang der er cyber crop, at jeg selv kan være med, det ser bare vildt spændende ud, og jeg elsker udfordringer

Anne Thormose sagde ...

Imponerende at du nåede alle opgaverne - og så med SÅ flotte resultater. Jeg er især vild med layoutet (- som sikkert bliver liftet en af dagene), og kortet (- er tosset med Magnolia-stemplerne).

Scrap-hilsen fra Anne

Anne Thormose sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Majer sagde ...

Super flot indsats fra din side, ved vores supercrop. Det var ikke mange, der nåede at oploade et bidrag til hver opgave!!! Og så oven i købet også vinde!! Godt gået!!

lam sagde ...

Jeg er imponeret over du nåede at være med i alle 5 opgaver og med så flotte ting...godt gået