torsdag, april 26, 2007

Så er der pakket!

I morgen formiddag kører jeg til SCRAPEVENT i Sverige og ih hvor jeg glæder mig til en hel weekend med kurser, scrap og en masse søde mennesker! Forhåbentlig har jeg en masse at vise og fortælle, når jeg kommer hjem igen!

Imens må Stig så holde skansen herhjemme og tage til konfirmation alene på søndag! Jeg troede at jeg havde lavet rigeligt med konfirmations kort, men de er væk alle sammen og jeg har bestillinger på flere, så jeg måtte hurtigt lave et, som han kan få med! Det er vist lidt kedeligt, men det var hvad jeg kunne få tid til! Jeg har været helt nede i stakken af papir og fundet noget af det gamle frem og det er jo fint at få det brugt, for jeg "kommer" jo nok til at købe noget nyt i weekenden!



God weekend til alle jer stakler, som ikke skal med til Sverige.....i det mindste ser det ud til at vejret bliver godt :)

2 kommentarer:

Þórunn sagde ...

Hej! Jeg vil bare sige hej og ad dine korte er så meget flot!! Jeg håber at du forstår min dansk (ja, det er dansk jeg pröver at skrive LOL)
Venlig hilsen fra Island!
Thorunn

Charlotte Ravn sagde ...

Mange tak skal du have Thorunn, jeg kan sagtens forstå hvad du skriver..bare du ikke skriver på Islandsk :)