mandag, april 23, 2007

Ikke så meget at vise for tiden!

Jeg har ikke så meget at vise for tiden, for det jeg har lavet er et LO til Majers månedlige udfordring på Scrapshop og et navneskilt, som jeg skal have med til Scrapevent i Sverigenæste weekend. Så det må vente lidt med at komme her på bloggen! Et enkelt kort er det dog blevet til. igen med inspiration fra de dygtige svenskere!

Pigen er et Magnolie stempel, kjolen er stemplet på lyserødt papir og limet på efterfølgende, de hvide prikker er lavet med en gel pen. Teksten er et Heroart stempel, hvor jeg kun har stemplet den nederste del. Selvfølgelig måtte jeg have mine nyerhvervede myrer med på dette kort!

4 kommentarer:

Gurli Laursen sagde ...

Skønt kort !
Jeg glæder mig til vi skal ses i Sverige !

Majer sagde ...

Sikke et sødt kort. Har selv lige bestilt med masse stempler fra Magnolia... Fødselsdagsgave fra manden :-)

Pis... Sidder lige og kommer i tanke om, at jeg ikke har fået lavet et navneskilt til Sverige... Og jeg har pakket alt i flyttekasser!!! Må se om jeg kan trylle et eller andet frem, af det som jeg har pakket til Sverige... Der er bare ikke noget karton/papir... *doooh*...

lam sagde ...

Super flot kort som altid. Jeg håber vi får tid til at snakke sammen i Sverige.

Rikke sagde ...

dine kort er bare så skønne