mandag, april 30, 2007

Hjemme igen!

Så er jeg hjemme igen fra en super fantastisk weekend, det har bare været så kanon sjovt og lærerigt og hyggeligt og skægt! og så mange fantastisk søde mennesker! Håber der bliver sådan et arrangement igen, det var alle pengene værd! Alt var så velarrangeret og godt tilrettelagt og kurserne super gode! Jeg er totalt kvæstet, så jeg har endnu ikke fået taget billeder af noget af det jeg lavede på kurserne eller alt det jeg købte, skal vist lige bruge et par dage på at restituere!

Majers april udfordring er slut, så jeg kan i stedet vise mit LO dertil! Det fik en flot delt 2. plads og det er jeg da rigtig glad for!

3 kommentarer:

Linda sagde ...

Det er et kanont flot LO du har lavet Charlotte - jeg kan godt forstå du ville være ked af hvis det træ bliver fældet. Det er et af det smukkeste træer man kan se om foråret.

Gitte sagde ...

Et superflot og smukt LO og tillykke med 2.pladsen. Kan du ikke få naboen til at plante magnoliaen om til din have i stedet.

Gurli Laursen sagde ...

Stort tillykke med den fine placering. Det er altså også et superflot LO !!!