onsdag, april 04, 2007

endnu et LO med Mads

Meget mere farverigt end det jeg plejer at lave! Jeg har haft billedet, som er et af mine yndlings billeder af Mads, fremme mange gange og lagt det væk igen, da jeg ikke rigtigt kunne få det til at passe med det papir jeg ville bruge dertil. Så helt tilfældigt fandt jeg min pakke med BG's "Color me silly" og bingo der var det jo lige! Skitsen er en af Helene fra SWE scrapbooks supergode mandags skitser og jeg sendte LO'et til dem og til min store glæde har de lagt det ind på deres blog. Det er 4. gang de har valgt et af mine layouts, så det er jo bare helt fantastisk, at de har brugt det hver gang jeg har sendt et LO til dem. Rigtigt, rigtigt godt for selvtilliden!
De store knapper og tuborgklammen, som er malet med akrylmaling, er fra Orion design!

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Rigtigt lækkert LO !!!

Unknown sagde ...

- og tillykke med at du endnu engang blev optaget i Sverige;

Godt gået !!!
(og yderst velfortjent)