søndag, februar 03, 2008

Friskolescrap og superbowl

I går var jeg til friskole scrap i Gislev! Det var som altid super hyggeligt og jeg fik rent faktisk lavet næsten 2 layouts, det ene af dem har jeg lige gjort færdigt og kan vise her, det andet mangler stadig lidt! Jeg har taget hul på mine ferie billeder som jeg egentlig havde planlagt at scrappe i kronologisk orden, men det blev det så ikke lige! Vi var nogle stykker som startede allerede fredag aften hos Heidi, som sin brækkede arm til trods, havde lavet en lækker gang aftensmad til os! Efter maden scrappede vi lidt i hendes skønne scraprum i kælderen og fik lov, at lege med hendes nye legetøj! Vi skulle jo også nå at sove lidt, så Flemming - Heidis søn - var så sød, at låne os sit værelse, hvor der står 3 boxmadrasser. Dem kaprede Karin, Susanne og jeg og stakkels Skrappedulle, som ovenikøbet blev syg og måtte tage hjem lørdag morgen, måtte tage til takke med en tynd madras på gulvet og sin datters junior sovepose, som hun i farten var kommet til at tage med! (Håber snart du er frisk igen søde Skrappedulle) Jeg skulle lige have en godnat smøg og da jeg kom tilbage lå Karin og Susanne og strittede med fødderne, som vendte ned mod den del af sengen, som jeg skulle sove i og jeg hev jo straks mit kamera frem og har nu fået min hævn....haha! Jeg skal lige sige, at jeg gik ud som et lys, godt bedøvet som jeg jo blev!!
I aften...eller rettere i nat.. er der super bowl (finalen i amerikansk fodbold) i fjernsynet og Stig, som er stor fan af det ene hold er begyndt at varme op! Han har lånt en projektor og skal have hotdogs, chips og øl. Deværre har hans gæster meldt afbud, så han kommer til, at sidde mutters alene den stakkel, så måske ofrer jeg mig lidt og holder ham lidt med selskab, selv om det ikke interesserer mig en døjt! Nå det blev et ret langt indlæg!! fortsat god søndag til alle jer, som kommer her forbi! Husk du har til i aften kl. 23.59 til, at lægge en kommentar, hvis du vil være med i min lille konkurrence om et sæt clearstamps...se tidligere indlæg



23 kommentarer:

Karin sagde ...

Åhhhhr, godt vi har så smukke fødder :-) Sus og jeg.
Vi besluttede at bedøve dig, så vi ikke skulle ha vrøvl med dig næste dag, fordi du ikke havde sovet ;-)

Netti sagde ...

Hvor er det synd at han skal sidde alene i den mundering. Godt at du kan holde ham ved selskab :o)
Lyder som om i har haft en hyggelig weekend. Jeg håber at du havde rene fødder :o))

Linda sagde ...

Ajjj hvor træls at sidde alene til sådan en kamp. Det er da skam vi ikke bor lidt tættere på. For jeg kender en ung mand som garanteret også skal se den. Et godt billede af de sovende madammer :-) :-):-)
Og til sidst det er hammer flot det LO med Golden Gate, en fantastisk bro. Det minder mig og at jeg et eller andet sted på loftet har en tegning som jeg selv har lavet at broen. Fra en gang jeg sejlede under den sammen med sømanden.

Majer sagde ...

Det har en rigtig god effekt med den prikkede cirkel over billederne!

Det lyder til at have været en rigtig god og sjov weekend hos Heidi. Jeg MÅ bare med en gang. Skal bare lige have passet det ind, mellem så meget andet.

Hvor er Stig dog skøn i sit outfit!! Håberat det rigtige hold vinder og han får en fornøjelig nat, selvom han er blevet brændt af, af gæsterne.

Mette sagde ...

Rigtig flot Lo

Maria sagde ...

Hihi morede mig over billedet af fødderne!! Lyder til I havde en fed weekend.
LO'et er vildt flot - god detalje med cirklen.
Uhh Superbowl - siger nu heller ikke mig noget, men har en set en kamp live i NY og det var godtnok en oplevelse!! Suset gennem publikum, da nationalsangen blev sunget - wow! det har I måske også oplevet overthere.

Marianne sagde ...

Sikke nogle skægge billeder.... Og det Lo er rigtig stemningsfuldt...

Jette W sagde ...

Det lyder til at i hygger jer.
Ja det er synd for din mand, hvis han skal sidde der, og råbe selv, så det ville jo nok være dejligt med selskab.
God aften + kamp.

Heidi Jensen sagde ...

Ja tak for sidst. Og tak for hjælpen til det hele. Det var en super hyggelig weekend. MEN armen trængte til hvil efter så meget scrap.
Smadder flot lo du fik lavet. Jeg kan bevidne at overskriften er flyttet ca. 30 gange...
Sikke et outfit Stig har. Du kunne da godt købe en "dragt" og sidde ved siden af ham næste gang. Bare sådan for godt selskab så staklen ikke skal sidde helt alene.
Måske i kunne spise en burger med SPAM.
HÅber vi snart kan scrappe på friskolen igen og få Majer lokket med. Ja i andre er skam også velkommen.

Jette / ma11edina sagde ...

Flot og stilrent LO! Super flot enkelhed til de skønne fotos! Hehe..lyder som en rigtig herlig weekend! Måske får du brug for "fod-billedet" en dag, hvem ved! Synes da du skulle holde gemalen lidt med selskab...surt at blive brændt af sådan en aften ;-)
Håber hans hold vinder!

Jette / ma11edina sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Pia sagde ...

Super flot og stilrent lo, pynt passer perfekt til billederne. Det lyder som en rigtig sjov weekend.

Kirsten sagde ...

Skønt LO, - ja, det er bare sådan nogen billeder, som man er nødt til at tage på sådan en fed tur :-)
Cirklen med prikkerne er lige prikken (hmm..) over i'et...
Flot detalje.

Jeg grinede altså af din levende beskrivelse af Jeres overnatning. Et held at du ikke blev gasforgiftet, som de damer vist var ude på.... :-) :-)

Du bliver altså nødt til at anskaffe dig sådan et outfit, så du kan være solidarisk med Stig, hvis det skulle ske at den stakkels mand bliver brændt af en anden gang. :-)
Nå, men man kan jo godt huje med alligevel.

lam sagde ...

super lækkert layout og det lyder og ser ud til du har haft en hyggelig scrapweekend

Susanne Meltesen sagde ...

Ja - så kom mine grimme fødder til offentlig skue... Dåmme Charlotte ;o)

Dit LO er blevet rigtig godt. Super opsætning - er ret vild med den cirkel.
Og så ser ham Stig da heller ikke værst ud - en skam, hans selskab ikke blev til noget. Men du ta'r vel heller ikke skade af en gang kultur i TV... LOL

Anonym sagde ...

kan godt lide dit lo, især den der halv cirkel :)
ha ha, hvor er de sjove med deres fusser :D og det lyder ret hyggeligt det der scrapkom sammen :)
nårh, hvor synd han skal sidde alene :( godt du kan ofre dig lidt og holde ham med selskab :)
håber du havde en god søndag!

Else-DK sagde ...

Hej Charlotte.

Håber at Stigs hold vandt(!) og at I kunne nå at spise alle de hottere selv.

Tak for godt selskab og en god mini "weekend" på Fyn.
Godt der var et pulterrum til mig så jeg slap for jeres mafiafødder.

OG rigtig godt du tog hjem til dine egne oliven-knapper for de passer godt nok godt på det flotte LO.

Anonym sagde ...

Et flot, stilrent og enkelt LO. Rigtig flot med buen foroven!
Herligt indlæg i det hele taget :O) Det billed af "madammerne" MÅ du simpelthen scrappe...for morsomt !
Også billedet af din mand...modigt af ham at stille sig op i fuld mundering...han skal da også scrappes, hva !
Håber, at han nød kampen.

Susanne sagde ...

Det lyder som om I også fredag havde det rigtig hyggeligt.
Lørdagen var i hvertfald super.
Det er bare en super opsætning på dit layout,virkelig godt. Håber natten er forløbet som den skulle og at du fik hjulpet til med alle de hotdogs, så manden ikke er blevet syg :)

troll13 sagde ...

Lækkert LO, lækker detalje med med cirklen. Lækker opsætning.
Sødt af dig, at holde din mand med selskab, selvom det ikke interessere dig:o)

MH72 sagde ...

Åh hvor er det dog bare genialt flot, dit layout!
Godt du holdte Stig med selskab. Og hvor er han da bare for skøn i sit kamp-outfit!!!

Berit sagde ...

Synd han skulle være alene.
Men hans hold vandt.

Min mand ser også NFL. Han og 3 kammerater var inde i byen sammen med svarns (et hold i odense som spiller football)Han var hjemme ved 6 tiden om morgnen.

Berit sagde ...

Undskyld!!!
Din mand holder med patiots??

Jeg mener at det var NY giants der vandt super ball...