fredag, februar 22, 2008

Konfirmationskort

I går formiddags stod routeren til internettet af, så et helt døgn har jeg været uden internet! Heldigvis fik Stig ordnet det her til morgen med en gammel router og hjælp fra TDC! Så er det lige, at man finder ud af hvor afhængig man er af sit internet! Jeg gik rundt om mig selv hele dagen og aftenen og følte mig amputeret...det var nok mest tanken om hvor længe jeg måske skulle undvære, at kunne komme online, som bekymrede mig. Selv om jeg jo ikke sidder her foran pc'en i døgndrift, så var bare tanken om, at jeg ikke lige kunne komme ind og kigge på blogs, forums, aviser, netbank, tv-guide, madopskrifter osv. Så er det lige at man finder ud af hvor afhængig man er af internettet.....ganske skræmmende!....måske skulle jeg få mig et liv! :)Lige nu står der konfirmationskort på programmet, her er et af dem. Stemplet er fra Penny Black! Svar på spørgsmål om blomsterkortet fra forleden:
Jeg har brugt 4 størrelser af samme punch til blomsterne på kortet. Det tager ikke længere tid end at farvelægge stempler. Bladene er fra en punch, som kan fås hos http://gittes.dk/shop/frontpage.html det er dem som hedder noget med Ash.
Jeg har ca. 250 punches (har haft flere, men har solgt en del) og da jeg startede med at lave punchede blomster for ca. 5 år siden, var det ikke ret mange af dem man kunne få herhjemme, så de fleste er købt i udlandet.
Tak for alle jeres søde kommentarer, jeg bliver jo altid så glad for dem :)
God fredag til alle!

16 kommentarer:

Netti sagde ...

Fedt kort! Det stempel MÅ jeg eje med alle de tøser jeg kender der skal konfirmeres i år! Uha uden internet - kender det og det er ikke sjovt.

Thanni sagde ...

Jamen det er jo utrolig hvor afskåret fra omverdenen man føler sig når man ikke har net - dælme uhygligt da ;D
Det er da det sødeste konfimationskort du har lavet og med en dejlig tekst på :)

Linda sagde ...

Et utroligt sødt og kort og et meget anvendeligt stempel. Men den langlemmet pige :0) Er du ved at indhente tiden på nette, efter dine aptinenser.

Anne Thormose sagde ...

Skønt digt til konfirmanden - og lækkert kort for øvrigt. ;o)
Ja, man kan jo nemt gå i panik, når teknikken driller. Tænk hvis vi fik national strømafbrydelse i et par timer - hvor mange ville så nå at blive vanvittige. ;o)

Karin sagde ...

Det stempel er bare for sejt til konf.kort ;-) Flot kort!
Undrede mig faktisk også, i går, over hvor du var henne i verden ;-)

Anonym sagde ...

Ja, det er da det skønneste konfirmationskort jeg har set !! Vildt flot og sejt ! Du kan bare det der :O)
(kender godt det med afhængighed af pc...derfor har jeg droslet MEGET ned..hvilket så betyder, at jeg ikke får kommenteret så meget som før (sorry) og at jeg ikke er særlig aktiv på forum. Men der er noget om det du siger, med at "få et liv". Ak ja...
God weekend :O)

Susanne Meltesen sagde ...

Åh ja - vi har også en lidt ustabil forbindelse hér i Løjt for tiden. SÅ jeg genkender følelsen ret godt...

Og så har jeg jo set kortene irl - og de er bare super flotte... ;o)

Jette W sagde ...

Det er et dejligt konfirmationkort du har lavet, det stempel er bare dejligt.
God weekend
Jette W

Unknown sagde ...

Skøn konfiramtionstekst, Rigtig flot kort og super sødt stempel.

Lone sagde ...

Puuhaa man kan få helt rysteture ved tanken af at være uden internet er døgn.....;-)Godt du er med online igen.
Igen et lækkert fra din hånd, super flot

Sarah sagde ...

Ja man er frygtelig afhængig af internettet. Jeg skal flytte i næste uge og går allerede og gruer over hvad jeg dog skal gøre indtil vi får installeret internet.

Fint og forårsagtigt kort.

Kirsten sagde ...

ihh Charlotte godt du er tilbage da, skønt kort. Hmm.... måske du kunne komme til at pakke et par af de stempler ned til vi ses til marts ;-))
knus Kirsten

Pia sagde ...

Ja fy da føj da, at være uden internet og ikke vide hvornår det kommer op at køre, flot kort og en rigtig sød tekst

Anonym sagde ...

sødt konfirmationskort :)
og kender godt det med at nettet pludselig ikke virker, man bliver helt lost!! så kan man jo ikke følge med ;)

Marianne sagde ...

Det konfirmationskort er alt, alt for fedt!! Og ja - puha, når det der net svigter... Kender det alt for godt. Især da jeg lå på sygehuset med nyfødte Nynne - 2 måneder uden net!!! Det var ikke sjovt.... *griner*

Betina Olesen sagde ...

Hvor er hun bare sød og frisk, dejligt med noget andet end magnolia. Selvom de også er skønne.

Hendes strømper matcher jo også perfekt til baggrundspapiret ;-)

Et rigtig sødt kort.

Hygge fra Betina