torsdag, februar 14, 2008

Opbevaring til mine Prisma penne

Jeg har i et stykke tid spekuleret over hvordan jeg bedst opbevarer mine prisma penne, så de var lette at komme til, når jeg skal bruge dem! Jeg faldt over disse bøtter i Panduro og tog en hurtig beslutning! Jeg ville gerne have haft et eller andet smart, så de også var lette at tage med ud af huset, men har ikke kunnet finde det helt rigtige, så nu jeg må jeg jo bare putte dem tilbage i den originale æske når de skal med!Jeg har malet bøtterne i kanten med akryl maling og sat BG papir og et stykke bånd på! Jeg havde planer om, at sætte nogle stempelmotiver på dem, men det bliver ikke lige nu og måske slet ikke, synes egentlig de er fine som de er og da de skal flyttes rundt med, bliver de nok også bare grimme med alt for meget dims som kan bøje og falde af? ....nå! jeg skal nok vise dem igen hvis jeg skifter mening :)


22 kommentarer:

Majer sagde ...

Føj hvor ser det bare blæret ud, med alle de penne ;-) Og det ser endnu nmere blæret ud, nu hvor du har lavet sådan nogle smukke holdere til dem :-)

Sarah sagde ...

Flotte holdere. Det er jo super smart og så er de lige ved hånden. Jeg tror du har ret i at det er bedst uden alt for meget dims...
*Hav en god dag.

Jette W sagde ...

Det var en rigtig god ide.
Flot er de.

Mutte sagde ...

De er da enkle og fine. og så er det dejligt nemt at både tage og stille pennene tilbage igen.

Anonym sagde ...

Hvor er de bare fine. Har du brugt bogbinderlim?? Og hvem andre end dig skulle have så mange penne. Uha, misundelse er en grim ting :o) KH 10na

Pia sagde ...

Det er god æske til blyanterne, rigtig flot pyntet og sikke mange du har

Karin sagde ...

Åhr det pyntede med noget papir. De er blevet FLOTTE :-)

Netti sagde ...

Super super flot lavet. De er virkelig flot dekoreret og jeg sys ikke der mangler noget som helst. Smart idé.

Else-DK sagde ...

De er da rigtig rigtig fine dine nye "æsker".
Evt kan du give dem lim/lak som til decoupage så blir de ikke helt så nussede af berøring, men ellers er det jo bare "altered æsker".

Susanne Meltesen sagde ...

Super go' idé, Charlotte. De er blevet virkelig flotte, og det er da en herlig måde at have dem på derhjemme - og ja, det er da bare at smide dem i æskerne, når du skal "langs"
Og mere pynt behøver de ikke. De er rigtig flotte, som de er dér...

Og som Else skriver - gi' dem en gang lak, hvis du ikke vil ha' dem for nussede. Personligt er jeg meget til det lidt nussede, brugte look... ;o)

Thanni sagde ...

Hvor er de blevet fine :)..men jeg kan nu SLET ikke forstå hvad du skal med SÅ mange penne..*TSK*... :D

Mia sagde ...

Hvor er de bare super søde og rigtig flotte!!! De er da hyggelige at have stående fremme på bordet!!!

Mia sagde ...

Hvor er de bare super søde og rigtig flotte!!! De er da hyggelige at have stående fremme på bordet!!!

Marianne sagde ...

Jeg synes, at de er vildt lækre!! Og pjat med dig - de skal da bare kommes i en plasticpose - så er de lige til at slæbe afsted med *griner* Hamrende god idé!!

Unknown sagde ...

Rigtig flotte, synes de er fine som de er.
Hold da op, du har mange Prisma penne :0)

Kirsten Gro sagde ...

Det er da blevet en god løsning frem for æskerne. Det ser godt ud.

Charlie sagde ...

WAUW hvor de blev flotte - og jeg syns heller ikke der "mangler" noget andet end et frimærke og en kuvert med min adresse =0).
Jeg er glad for at du kunne bruge noget af "det jeg er på" selvom vi slet ikke må joke med sådan noget - tror ikke du ved hvad jeg arbejder med i hverdagen!!!

Ragna sagde ...

Jeg synes de er rigtigt flotte som de er nu. Tror også dimsen ville blive grim at se på i længden pga. brug. Mener at Panduro engang har haft sådan nogen penneholdere, som man skulle skubbe ind i hianden. Dem kunne man også pynte. Lidt som et gammeldags penalhus. Men det er ikke sikkert de har dem mere. Men dem kunne man i hvert fald slæbe med sig.

troll13 sagde ...

Rigtig flotte holdere ;o) Rigtig god idé.

Anonym sagde ...

rigtig smart ide!! elsker "Hjemmelavet" pynt/æsker, hvor man har sat sit eget præg på :)

Susanne sagde ...

Super flotte holdere, og wow hvor har du mange farver.

Anne Thormose sagde ...

Hold da op, alle de penne. De fortjener også at kunne blive beundret i en pæn indpakning.