tirsdag, februar 26, 2008

Scrapbookqueen 2008

Her er mine bidrag til Multiscraps konkurrence! Jeg er selv ganske godt tilfreds med dem begge 2!
Opgave 3 var en skitse og det skulle handle om kærlighed! De her billeder af Mads og Anna oser jo af kærlighed, synes jeg! Jeg valgte, at bruge en sangtekst som journaling.
Opgave 4 skulle laves med 1 stk karton - 2 blomster - 3 billeder - 4 stk mønsterpapir - 5 knapper og 6 stykker bånd! Derudover brugte jeg 12 brads , lidt floss, en zigpen til matter og bogstaver skåret ud på roboen. Billederne er fra vores tur til USA i september.

I aften kommer tirsdags mafiaen og vi får besøg af Heidi fra Gislev, så det skal nok blive hyggeligt!
God tirsdag til alle!

26 kommentarer:

Pia sagde ...

Super flotte begge to, dejlige farver og en flot skrift på det nederste

Susanne Meltesen sagde ...

Altså, hvor er de flotte - Charlotte. Enormt flotte farver, der passer perfekt til billederne og hele opsætningen er lige i øjet...

De to unge mennesker oser jo af kærlighed - og dine naturbilleder er da lige til at blive forelsket i.

Olivia sagde ...

Et sødt LO Charlotte og rigtig gode billeder. Jeg kan godt lige når LO har en historie at fortælle og gerne med flere fotos af samme motiv...som en lille film :-)

Det lyder hyggeligt med jeres scrapaften og godt at høre at Heidi kommer et smut forbi!!Jeg er helt misundelig, men mon ikke jeg ville få ørenpine af al den kaglen og skvadren!...hi hi hi...god aften til jer.

MH72 sagde ...

Ahhh - Robo'en!!! Det skriver jeg fordi jeg nok syntes at dit bidrag til udfordring 4 lignede "en Charlotte". Men jeg blev i tvivl fordi jeg ikke kunne genkende den brugte font :-)
Super flotte bidrag begge to, jeg er især vild med dine billeder fra USA - wauw!

Sarah sagde ...

Flotte LO du har lavet og super billeder på dem begge...

Karin sagde ...

Ja, den første med kærlighed var jo oplagt at det var dit, og det andet var en af 3, som kunne være dit. Det er nu lidt sjovt at sidde og gætte med :-) Flotte bidrag begge to, med sikker hånd :-) Ses i aften, og en overraskelse at Heidi kommer, herligt!

Charlotte sagde ...

Begge LOer er rigtigt lækre med mange fine detaljer. Og farverne på dem begge er jeg helt vild med!! Nydeligt arbejde.

Jeg havde "Mads og Anna" som en af mine favoritter i opg. 3 - det bånd du har brugt er virkelig sødt og meget romantisk! :-)

Anonym sagde ...

Hvor er de flotte,begge LO'erne. Skønt LO om kærlighed...skøn txt! Og jeg er vild med farverne på det nederste LO :O) Det ser godt ud, at du har brudt zig zag båndene på den måde.

lam sagde ...

meget flotte bidrag fyldt med søde detaljer og denne gang overrasker du mig. Jeg havde slet ikke gættet at det var fra dig, har ellers nærstuderet det meget smukke og stilrene layout til opgave 3.

Jette / ma11edina sagde ...

Wow de er så flotte! Den første havde jeg gættet, og har studeret den mange gange! "Kunstværker" var også min favorit - den havde jeg dog ikke gættet var din ;-) Super flotte er de begge to.

Gitte sagde ...

wow - hvor er de bare flotte. Farvesammensætningen og især billederne er rigtig flotte.

Connie sagde ...

Waww, en par flotte bidrag. Super mange lækker detaljer.

Anja/M&M sagde ...

Super lækre bidrag - er især vild med Mads & Anna - et LO der oser af kærlighed og jeg er helt vild med de farver du har brugt - så smukt!

Unknown sagde ...

2 super flotte bidrag. Kunstværket var også min favorit dejlige farver skønne billeder og en smuk harmoni i layoutet.
Kan I have en go'aften

maria sagde ...

ET par super smukke lO, er helt vild med det med mads og Anna. det oser bare af kærlighed.

Mutte sagde ...

Flotte lo'er. Dejlige farver. Naturen er bare pragtfuld.

Charlie sagde ...

Jamen det er da tydeligt at "Mads han er i Anna kær" og omvendt =0) og du har lavet et superlækkert LO af de to turtelduer. Dit naturLO er fremragende og sikken en smart og snedig måde at bruge mange stykker mønstret papir i ganske små mængder - det må jeg huske.

Sikke I har tirsdagshygget - TÆNK jeg tror jeg kunne høre jer her i Nordsjælland..... LOL

Anonym sagde ...

det øverste havde jeg gættet var dit ;)
super flotte layouts begge to!

Unknown sagde ...

Smukt - er helt vilde med det. Også billederne og teksterne. Og hvor har du ret, det størte kunst er i naturen.
Håber i havde en skøn aften.

KH Heidi

Stine66 sagde ...

Jeg syntes det er nogen lækre Lo's du har fået lavet, De er begge meget velafbalanceredere og flotte.

Marianne sagde ...

De er begge virkelig smukke. Havde gættet, at det øverste var dit. Kunne kende den dejlige fyr på billedet ;o)

troll13 sagde ...

WOW, hvor er de da bare lækre begge to, så utrolig idyliske.

troll13 sagde ...

Hej
Jeg udfordrer dig til at skrive 7 sandheder om dig selv.... se mere på min blog.
Håber ikke at du er blevet tagged før - og at du har lyst til at lege med.

Netti sagde ...

Det havde jeg alligevel ikke gættet. Superflotte layouts og opsætninger. De naturbilleder er SÅ flotte.

Anne Thormose sagde ...

Lækre layouts, du har fået lavet til konkurrencen. Det nederste bliver jeg vist nødt til at lifte på et senere tidspunkt - det øverste er jo lavet. ;o)
Det lyder som et rigtig hyggeligt scraparrangement - altid dejligt at få besøg af en fynbo. ;o)

LindaS sagde ...

Jeg beundre dine evner til at sætte farver sammen - det ser godt ud.