torsdag, februar 28, 2008

Kort med nyt stempel og tagget

Jeg har omsider fået de stempler, jeg bestilte hos http://www.funkykits.co.uk/catalog/ 14 dage fra UK må siges, at være lang tid for en flad kuvert med umonterede stempler og jeg var lige ved, at være nervøs for at de aldrig kom....de blev da også smidt i postkassen hos naboen, som så meget andet af min post for tiden gør!! Jeg er ret træt af post DK!!
Nå men jeg fik dem jo og har nu lavet et kort med et af dem! Farverne snyder lidt, kjolen og forklædet er i samme farve, bare 2 forskellige nuancer og ikke så lyst som det ser ud til her!Fuglen er en ny QK die, som Charlotte havde med hjem til mig fra USA!



Jeg er blevet udfordret af Troll til at fortælle 7 sandheder om mig selv...hmmm.....ok her kommer de så!
1. Jeg er udpræget B-menneske
2. Jeg elsker is og kan sagtens spise en hel liter, hvis jeg giver mig selv lov!
3. Jeg er dybt afhængig af min PC og får abstinenser, hvis jeg ikke kan komme på internettet!
4. Jeg er et rodehoved og kan ikke finde ud af at holde orden, trods et dybt ønske om det!
5. Jeg er god til at multitaske!
6. Jeg er en "dårlig" taber! Jeg bliver sur, når jeg taber i spil og lign. men er dog med årene blevet rigtig god til at beherske mig og smider ikke mere med brædtet og brikkerne ;)
7. Jeg er meget social, men nyder også at være alene og jeg trives godt i mit eget selskab og keder mig sjældent!

Jeg har valgt ikke, at sende den videre til nogen bestemt, men føler du dig udfordret, så er du velkommen til at tage den op!

10 kommentarer:

Thanni sagde ...

Godt du fik dine stempler :)..synes lissom ikke postDK er det store hit hos ret mange...heller ikke hos mig for den sags skyld ;)
Hvor er det et sødt kort - og rigtig sommerligt :)
Ha' en god dag :)

fie & Co sagde ...

Ha, ha.. Og godt naboen ikke var scrapper:0)
Det er så dejlige stempler! Jeg skal vist på besøg i den webshop også...
Rigtig godt "bygget" op med fuglen på bladene:0)

Charlie sagde ...

Rigtig sødt kort - jeg handler også hos Funky i ny og næ - tror du har været uheldig for jeg har ikke oplevet det samme. Bortset fra nr 6. så kunne jeg have skrevet dine 7 sandheder - hvor spøjst er det lige. ISÆR den med isen - uha uha - JEG kan høre en lille stemme fra fryseren der kalder "luk mig ud " hvis der er hul på en liter...

Anonym sagde ...

Et rigtig yndigt kort ! Rigtig sødt med fuglen :O)

Karin sagde ...

Dejligt kort, og med de farver som kommer frem på min skærm, er det jo perfekt til konfirmation ;-)

Unknown sagde ...

Sikke nogle gode sandheder.

Rigtig god aften - fra et B-menneske til en andet ;o)

:) Heidi

Unknown sagde ...

Rigtig sødt kort, Jeg er lidt lun på de stempler, de er rigtig søde.

Majer sagde ...

Ej et sødst stempel! Og det ser som sædvanligt rigtig godt ud, når du har farvelagt det og sat det på et lækkert kort :-)

Netti sagde ...

Superfedt stempel. Og sjovt at høre nogle sandheder om dig :o)
Jeg har købt stempler hos KTCraft i december som ikke er kommet endnu sååå der handler jeg ikke mer. 40 dollers ud af vinduet :o(

Anonym sagde ...

rigtig sødt kort, og den lille due er bare for sød :)