mandag, februar 04, 2008

Lodtrækning!!

Så har jeg trukket lod om mine clearstamps og den lille Random number generator, som jeg fandt på denne side http://www.mathgoodies.com/calculators/random_no_custom.html udtrak kommentar nr. 3 og det er........................

Mette Jensen sagde...
Rigtig søde stempler. Jeg nyder at se dine flotte kort her på bloggen.
1:56 PM

Tillykke Mette, send mig din postadresse på charlotte.ravn@gmail.com så skal jeg sende stemplerne til dig!
1000 tak til alle jer som kommer forbi og tak for alle de søde kommentarer i lægger her, det glæder mig så meget!

Jeg sad trofast og holdt Stig med selskab et par timer i nat! Desværre tabte hans favorit hold Paitriots jo, men det var en spændende og nervepirrende kamp og selv om jeg normalt ikke gider, at se sport i fjernsynet, kunne jeg alligevel ikke lade være med at blive lidt grebet af det.....men sig det ikke til nogen, det ødelægger jo mit image!!! LOL ....Vi sprang hotdogs'ne over, tror jeg har sprængt kalorie budgettet så rigeligt her i weekenden!!!

9 kommentarer:

Susanne Meltesen sagde ...

Haha - skønt, at I hyggede Jer, trods nederlaget. Og min mund er lukket...

Også lige et tillykke til Mette...

Charlie sagde ...

Du er da en sød kone, det var da også synd han blev brændt af. SIkke nogle dumme legekammerater!
Hotdogs - uhm. Nu gør du mig helt sulten og jeg spiser ellers KUN sådan nogle ved en pølsevogn i godt vejr - ellers kan jeg ikke lide dem. SKørt ikke?

Thanni sagde ...

Synd at holdet tabte, men godt i hyggede jer - osse selvom du blev liiidt grebet af det :D
Og tillykke til Mette :)

Netti sagde ...

Godt du holdt ham ved selskab lidt :) Jeg tænkte eller på ham da jeg gik i seng - at nu sad han der helt alene! Lyder ellers hyggeligt med hotdogs...

Karin sagde ...

Ha ha ja pas på Imaget ;-) godt du forbarmede sig over Stig så han ikke var helt forladt ;-)

Unknown sagde ...

Haha, det kender jeg godt det der med at man ikke gider at se sport og til sidst ender man alligevel med at være den der råber og hopper højest *GG*

Charlie sagde ...

HOV - glemte helt at skrive TIL LYKKE til Mette.

Mette sagde ...

Jubii - sikke da en dejlig overraskelse. Tusind tak Charlotte - sender dig fluks min adresse.

Mette sagde ...

Tusind tak for de søde stempler. Dem skal jeg nok få brugt ;-)