fredag, august 20, 2010

En lille kurv

Min søde frisør er blevet opereret og jeg tænkte at hun trængte til en lille opmuntring fra en af sine tilfredse kunder. Så jeg lavede denne lille kurv og puttede en pose hjemmelavede saltmandler i. Håber hun bliver frisk igen, ellers må jeg jo til at være både lang og grå håret! ;)
Kurven har jeg fundet grundmodellen til i en gammel papirklipsbog og opskriften på saltmandlerne er fra Hjerteforeningens hjemmeside.

I mogen skal jeg til fødselsdagscrop hos Multiscrap sammen med bla. Majer og Heidi Jensen. Det skal nok blive hygsomt og måske har jeg allerede noget at vise igen på søndag? Hvis jeg altså får lavet andet end at snakke! :) 
God weekend!

14 kommentarer:

Sabrina Krighaar sagde ...

Ej hvor fint.
Hvis der er noget der er vigtigt er det en dygtig frisør man kan stole på - sender min en venlig tanke.

Pia sagde ...

super sød kurv og sikke sød ide, i må have en rigtig hyggelig scrapdag.
knus Pia

Vranda sagde ...

Hvor er det en sød kurv, den kan da kun muntre modtageren op. Jeg håber at i får en super hyggelig dag i morgen både med tid til snak og scrap. God weekend

Bertram sagde ...

Fin kurv og en sød tanke.
Rigtig god fornøjelse med scrapperiet i week-enden.

Annette / aka sagde ...

Rigtig lækker lille kurv.
God fornøjelse i morgen. Med både scrap og snak.

Karina Beck sagde ...

Super super sød kurv!
God tur til Odense, det lyder hyggeligt.

Heidi sagde ...

Så nydelig kurv! Lekkert pyntet og så koselig gave:) Man må ta godt vare på frisøren sin, det er viktig!
Ha en god helg!
Klem:)

Unknown sagde ...

Hvor er den bare flot, den kurv... og sikke en skøn gestus..! God fornøjelse i morgen - er spændt på at se, hvad du får kreeret, både under croppen, og efterfølgende af al inspirationen fra de andre!

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor var det en sød tanke.
Og så fin din lille kurv er blevet

Karin sagde ...

Super sød korv :-) og mandlerne kender jeg jo lidt til... de er bare FOR gode ;-)

Jette / ma11edina sagde ...

Sikke en smuk og lækker kurv, som altid gennemført og lækker :))
Og en smuk tanke og gestus, det vækker helt sikkert glæde ;)
God weekend, spændende at høre om du får kreeret lidt her i weekenden *S*

Netti sagde ...

Hvor er kurven virkelig lækker og sikke en sød tanke til din frisør. Det er virkelig sødt af dig :)
Det lyder vel nok hyggeligt med en dag hos Multi..bare det var mig.

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er det en sød tanke til din frisør og hvor er hun heldig at have sådan en kunde. Virkelig flot kurv, og lyder til at være et lækkert indhold.

Susanne Meltesen sagde ...

Og den er bare blevet SÅ sød - jeg har fødselsdag om en måned... ???

Håber, I havde en dejlig dag ovre hos Iben. Kan det gøre dig bare lidt misundelig, så har vi bare spist hjemmelavet æblemarmelade på friskbagt franskbrød i dag... ;o)