onsdag, august 04, 2010

Minialbum

Mon sommeren allerede er ved at være slut? Jeg savner det skønne vejr, men med bortgangen af det, er lysten til papirnusseriet kommet tilbage. I går aftes var tirsdagstøserne aka Den Jyske Scrapmafia her og jeg fik færdiggjort dette minialbum, som jeg startede på  i starten af sommeren. Billederne er fra turen til Italien i foråret sammen med mine skønne scrapveninder Heidi og fru Fun. Jeg bliver vist nødt til at lave et par stykker mere, for jeg har jo masser af billeder endnu, da jeg også har fået alle dem Fru Fun har taget og de her er kun fra Rom. Jeg har lavet albummet af chipboard, bølgepap og kraftpapir og jeg har fået brugt nogle gamle blomster og klistermærker. Jeg har syet siderne ind i ryggen og dækket syningerne med bølgepap. Det var lidt svært at fotografere siderne, så billederne er ikke den bedste kvalitet, men der er mange af dem!! :)
Hav en rigtig dejlig dag, hvis du er nået helt herned. :)

19 kommentarer:

Vranda sagde ...

Det er blevet et rigtig flot album. Kan utrolig godt lide farverne du har valgt at lave albummet i

Thanni sagde ...

Hvor er det et dejligt album du har lavet! :)..det har en super flot bog-agtig finish med den måde du har lavet ryggen på - jeg kunne rigtig godt tænke mig en lille how2 på hvordan du har syet siderne/lavet ryggen hvis det var muligt ;)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er den bare flot..rigtig god sammenhæng i opsætningen hele vejen igennem...flot flot.
Jeg kunne også tænke mig at se hvordan du har lavet den :-)

Karina Beck sagde ...

Wauw hvor er det flot. Og lækkert at du har holdt det i monocromatiske farver!

Dorit sagde ...

Jeg nåede helt i bund, og wauw hvor ser det godt ud. Jeg elsker den rå stil med pap og bølge-ditto. Tager du det ik' lige med, hvis vi ses til GFS, der må da komme en dato snart ! Så jeg os' kan pille lidt ved det og mærke det IRL...

Anonym sagde ...

wauw charlotte.
Det er vildt lækkert det album.
Jeg synes det ser så godt ud med bølgepappet. Super detalje.
Du har i det hele taget en masse elegante detaljer med.
Som altid når du laver noget, så er det verdensklasse.
Scrap knus
Dorte aka dot-scrap

Annette / aka sagde ...

Er du vimmer ? Hvor flot og gennemført.
Alt passer jo bare sammen igen - som altid hos dig.
Smart måde at lave album på, der er jo plads til dimser.

Unknown sagde ...

Ih, hvor er det smukt :)

Majer sagde ...

Lækkert minialbum!! Og fedt at se billeder fra den del af turen, som jeg ikke selv var med på :-)

Unknown sagde ...

Wow et album, skønne detaljer og noget så gennemført. ER vild med dine fold-ud-ud sider :o)
Knus Engel...

Susanne Meltesen sagde ...

... og jeg har rørt og bladret idet, og kan kun sige, at det er HELT fantastisk. Virkelig lækkert og SÅ gennemført... ;o)

Anonym sagde ...

Wow, hvor er det bare et fedt album. Mange gode detaljer uden at være over pyntet. KH 10na

Christiane sagde ...

oh my charlodde, this is AMAZING!!!! :))

Karin sagde ...

Og jeg skal lige hilse at sige, det er SÅ FLOOOOOOT!!!!!
JEg må i gang i sommerhuset i weekenden ;-)

Tanja sagde ...

WAUW WAUW hvor er det bare et KANON FLOT ALBUM... :o)
Sikke nogle lækre detaljer og jeg er helt vild med det at du har stemplet på siderne - ser SEJT ud...
Scrapknuzz Tanja

Jette / ma11edina sagde ...

Wow Charlotte, hvor er det flot lavet! Elsker at du har holdt det i den stil og det farvemix!!

Charlie sagde ...

Det er jo en skøn by og så at være der for at lave scrap - det er jo endnu bedre. super ide at scrappe om den tur - og det er blevet så FINt hele vejen igennem. tak for kigget.

Cecilie sagde ...

Hvor er det fedt! Du har ramt en lækker italiensk stemning gennem hele albummet. Ums ums ;o)

Hjørdis sagde ...

Superlækkert album og lavet i dejlige materialer og stempler, det hele matcher rigtigt godt sammen !
Glæder mig også til at se Hvordan ??? :0)Wauw