torsdag, august 19, 2010

Fuglebur uden fugl

Tusind tak for alle jeres søde kommentarer, de varmer! :) Og bare rolig, jeg går jo ikke i hi og jeg kan jo ikke lade være med at være kreativ, så der skal nok blive ved med at være liv her på bloggen! Nu får jeg jo mere tid til at koncentrere mig om den! Og nej Karin, Mafiaen bliver ikke opløst, jeg kan da ikke undvære mine skønne scrapveninder! Vi har jo 4-års jubilæum i vores lille tirsdags scrappemafia i år og vi har det jo stadig fantastisk hyggeligt hver tirsdag aften! Og selvom Stig synes vi kagler lidt rigeligt, når vi er her alle 8, så synes han også det er lidt hyggeligt, at blive invaderet af sådan en flok tøser! ;)
Sarah er spændt på hvor længe jeg kan holde mig fra at blande mig i et eller andet, det vil jeg da heller ikke afvise at jeg kommer til på et tidspunkt, men lige nu vil jeg bare nyde at kune nøjes med at scrappe og være "på" når jeg har lyst!

I går aftes lavede jeg endnu et kort med det lækre TH papir og med fugleburet, denne gang dog uden fugl.
Hav en rigtig dejlig dag derude alle mine trofaste læsere!

9 kommentarer:

Pia sagde ...

sååååå søde kort du haar lavet, jeg er også vild med TH dies og papirer. Du må have en dejlig torsdag.
knus Pia

Annette / aka sagde ...

Ja, jeg var ved at skrive flere gange til dig igår. Følte måske du lige trængte til et skulderklap. Men da jeg aldrig har deltaget i noget som helst med StampARTic (eller andre udfordringer), og ikke ved meget om det, - så lod jeg være.
Men jeg regner jo også med, at du fortsætter med "alm. scrap", til stor glæde og inspiration for os, der er i begynderfasen. Det er du altså nødt til ! Og vi forlanger ikke bestemte materialer !!
Og igen har du lavet et dejligt kort.
Hav en dejlig dag.

Mette W. Sørensen sagde ...

Så smukt et kort, og det gør absolut ingenting der ikke er en fugl... Den kunne jo være fløjet:-)

Charlie sagde ...

Det er da super symbolsk at du lige nu laver et "fuglen er fløjet" kort! Det er RIGTIG smukt og jeg kan se på SS at du og Heidi kommer til Tåstrup i næste måned - så ses vi jo der - SUPER hyggeligt! Så bliver der nok kaglet endnu mere - men Stig kan jo ikke høre os så langt væk, vel? Sig til hvis I skal have en overnatning du og Heidi??

Vranda sagde ...

Sikke et lækker kort du har lavet. Rigtig lækker sammensætning. Jeg har det lige som aka.. håber at kunne hente nogen inspiration her, da jeg rigtig godt kan lide din stil.

Karina Beck sagde ...

Selvom fuglen måske er fløjet, så er det et rålækkert kort ; )
Jeg er glad for, at du fortsætter med at scrappe, for jeg elsker at blive inspireret her.

Karin sagde ...

Hi hi, nej det regnede jeg jo heller ikke med ;-)
Lækkert kort! Jeg snupper lige din idé da jeg har fået en ekspres bestilling på et kort til lørdag... så jeg har bare i morgen, så det er godt du har opfundet et lækkert et til at lifte ;-))

Bertram sagde ...

Virkelig lækkert kort. Det fungerer fint også selv om fuglen er fløjet.

Margit sagde ...

Rigtig sødt kort...
Jeg kan altså godt forstå du føler dig "brugt"... det er lang tid at være "den der finder på"...
Jeg glæder mig til at følge dig på bloggen... og så ses vi åbenbart i Tåstrup... ;o)... herligt.
God week-end.