mandag, august 09, 2010

Weekendens sysler

Jeg har haft en super hyggelig scrapweekend i sommerhus på Aarø og jeg fik da lavet lidt andet end at snakke, grine og spise! Jeg lavde et minialbum mere, denne gang med stof på ydersiden, som jeg stemplede med gesso og sværte. Der er 32 sider med billeder fra Vesuv og Pompei, men jeg mangler tekst og pynt på siderne, så i får kun forsiden at se nu.

Jeg lavede også lidt flere blomster og et par kort med dem.


Lige over for sommerhuset var der et loppemarked og til min store glæde fandt jeg nogle gamle bøger med gotisk skift. Jeg pruttede om prisen og slap med den rørende sum af 60 kr. for alle tre. Nu har jeg vist gamle bogsider nok til et langt stykke tid! ....Og nej, jeg har ingen skrupler over at slagte dem og scrappe med siderne!
I dag skal den vist bare stå på ren afslapning og udpakning af alle mine scrapsager!

13 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Det ser spændende ud. Jeg glæder mig til fortsættelsen.
Hvor er du heldig - først at komme med til Årø, og så finde bøger med gotisk skrift, og så til den pris. haha.
Hav en god dag.

Heidi sagde ...

Hei!
Så nydelig kort du har laget! Ellers utrolig mye fint her hos deg:)
Legger meg til som følger for jeg vil gjerne se mer:)
Ha en fin dag!

Susanne Meltesen sagde ...

De albums er virkelig lækre, men jeg synes nu, det er for dårligt, du ikke fik det sidste af dem pyntet... fniiisss... ;o)

Og ja - det var vist godt, jeg ikke kom med over for at købe bøger. De var IKKE blevet skilt ad - aldrig nogensinde...

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Flot flot...glæder mig til at se resten af albummet.
Er blomsterne også hjemmelavet denne gang

Unknown sagde ...

Kære Charlotte. Skøn minialbum til pompei og vesuv billeder... jeg er mildest talt imponeret over, hvad du kan kreere med pap...!
og endnu mere imponeret over, at du tør slagte en gammel bibel...! LOL. Men så igen, jeg ved at du kan kreere noget fantastisk med indholdet, og vi behøver jo ikke vide, at teksten er religiøs :o)
knus Engel...

Anonym sagde ...

Hej Charlotte.

Nøj hvor er det et fedt album. Jeg er vild med dine skønne detaljer, og hvor herligt med de gamle bøger. De er altså godt nok flotte uden på...lige et par bind it all spiraler inden i og så kunne de blive til nogle fede albums og så kan du jo bruge siderne inden i til mange skønne projekter alligevel.
scrap knus
Dorte

Karina Beck sagde ...

Uhh, hvor er det lækkert. Jeg er vild med det!

Dorit sagde ...

Eejjj nogle lækre bøger... jeg har selv købt en stor gammel bog med Bethoven-kompositioner, men jeg kan ski da ikke nænne og hive sider ud...
Dit album er bare SÅ flot !

Bertram sagde ...

Det minialbum er bare gennemført lækkert. Glæder mig til at se om jeg kan finde ud af at få det til at hænge sammen OG se godt ud. SMIL
Tak for en hyggelig week-end.

Margit sagde ...

SUPER, super flot album... du er bare SÅ dygtig til de minialbums... bliver spændende at se dem med billeder i.
Og de bøger...!!! de er da SÅ lækre... og dem ville jeg nu også godt kunne skille ad... og så med gotisk skrift...MUMS!!
God aften.

lam sagde ...

Sikken en flot minialbum....og skulle du ahr for mange af de der tekstsider, så aftager jeg gerne ;O)

Linda sagde ...

Det er så flot det vi må se nu af mini albummet :0) Jeg kan se for mig hvordan du står der og prutter om priser og er ved at dø af grin. Dejligt at i har haft en god weekend.

Christiane sagde ...

this is one great project, charlodde!!!
hugs