mandag, august 23, 2010

Æske

Jeg tror det var den rigtige beslutning for mig at stoppe på StampARTic, selvom det på sin vis bliver et stort savn, for jeg skal love for, at min kreativitet er vendt tilbage! I lørdags købte jeg nogle flotte metalskilte fra Tim Holtz og de måtte jo straks i brug, så i går lavde jeg denne æske.
Der er en skuffe man kan trække ud og håndtaget er fra Kort og Godt i Norge. Jeg har lavet kanten dobbelt, så man ikke kan se håndtaget på indersiden. Æsken står på fødder, som er Tim Holtz Hitch fasteners, men det er vist ikke til at se på billedet.

Billedet er taget i mit fototelt, som kom idag. Jeg satte det bare ud på terassen, men man kan også bruge det med lys fra begge sider. Nu skal jeg lige lære at bruge det. Det kommer med 4 forskellige indlægsfarver og kan pakkes sammen i en lille taske.....hvis jeg altså nogensinde finder ud af at folde det sammen igen! Jeg har villet have sådan et, siden vi var på fotokursus hos Scrapbookfun sidste år, men havde glemt det lidt igen, indtil jeg så at Jorunn  havde købt et! :) Jeg har købt det på Ebay for 1$, men det kostede så 16 $ i porto, altså ca. 100 kr.

22 kommentarer:

Henriette sagde ...

For søren et smart telt! Det må jeg vist hellere lige kigge nærmere på!

Og hvor er det en smuk æske du har fået lavet, jeg glæder mig til at se mere "fri leg" fra dig :)

Thanni sagde ...

Dejligt at det var den rigtige beslutning - også når du ser det lidt i bakspejlet :)
..og skøn æske du har lavet! :)
Jeg vil da glæde mig til at se hvordan foto-teltet ser ud når det er foldet sammen ;p

Gitte Grønfeldt sagde ...

Fantastisk flot æske !!

Og et smart telt - kunne være man skulle overveje at investere i sådan et osse ;o)

Vranda sagde ...

Flot æske og smart at den er med skuffe i stedet for et låg som skal åbnes.

MH72 sagde ...

Aiii sikke et smart telt. Tror da liiige jeg skal se (du ved, med fingrene...) nærmere på det i morgen aften!
Super flot æske, forøvrigt :-)

Olivia sagde ...

Tak for sidst!!

Sikke en flot æske...som vanligt kunne man sige ;-) Jeg må indrømme at jeg smilte lidt bredt, da jeg læste om dit fototelt...så har jeg hørt det med!! Hvor morsomt, men det ser ud til at være en god investering ;-) Jeg er super træt af at tage dårlige billeder pga dårlig belysning!! Jeg må vist lige høre lidt mere om det ved lejlighed :-)

Knus fra Pernille

Anonym sagde ...

Herligt foto telt.
Super skøn æske. Den er bare så lækker. Hvad med en tutorial...?
Knus
Dorte

Cathrines-creative sagde ...

Lekkert lekkert. Nydelig boks du har laget.

Charlie sagde ...

TJUHEJ for en lækker boks/æske - den er du sluppet godt fra - nå nej det er jo fordi du er DYGTIG... =0) Fint fototelt - mon missekatten nu også vil sidde derinde næste gang han skal fotograferes for slet ikke at tale om barnebarnsvovsen??

Unknown sagde ...

Flotte billeder, og sjov afslutning. ER sikker på, at du får meget glæde af det fototelt... sådan et har jeg også ønsket mig længe...desværre er manden ikke så velbevandret på ebay.. :o(

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Så smuk en æske du har lavet..dejlig at du får lov at bruge dine kreative evner uden begrænsninger :-)

Unknown sagde ...

Ih, sikke en skøn æske.
Telt bestilt ;-) Tak for tippet.

Margit sagde ...

Er du vimmer mand... sikken en rå-lækker æske... Tænk at gøre sig fortjent til den!! =0) =0)
Fantastisk flot arbejde...
Lækkert fototelt... jeg glæder mig (også) til at se katten sidde til stads... (fnis)

Annette / aka sagde ...

Ja, intet er så skidt, at det ikke er godt for noget...og se hvor flot en æske, du så fik lavet. Selvfølgelig ! ..var jeg lige ved at skrive.

Et fototelt ?? Aldrig hørt/set det før. Troede lige, det var noget ude fra rummet - men det er godt nok smart.
Jeg er nogen gange træt af, at mit gulvtæppe eller vindueskarm er med på alle fotos herfra.

Susanne Meltesen sagde ...

Haha - havde jeg set det telt uden at vide hvad det var, så havde jeg fluks troet, jeg kunne slænge mig i den... ;o)
Ej - faktisk ret smart. Og det giver garanteret nogle rigtig go'e billeder.

Men æsken, den er skis'me godt nok flot. Et virkelig flot og gennemført stykke arbejde... ;o)

Karina Beck sagde ...

Rålækker og elegant æske.

Hvordan fungere det telt. Skal man tilføre lys eller hvad er fordelen??

Mette W. Sørensen sagde ...

Uhh hvor er den så lækker og så flot..
Hmmm et fototelt, det ser spændende ud, må indrømme at jeg aldrig har hørt om det før:-) Men glæder mig til at høre mere om det når du får lært det at kende

Bertram sagde ...

Har aldrig hørt om et foto telt før. Det er fantastisk alt det nye jeg lærer hele tiden.
Virkelig smuk æske du har lavet, det må være dejligt at kreativiteten er kommet igen.

Mette`scrap sagde ...

Så lekker eske,helt nydelig.Det fototeltet ditt så smart ut.

lam sagde ...

fantastisk skøn æske og genial ide med sådan et foto telt, tror lige det er noget jeg må kigge nærmere på

Linda sagde ...

Lige da jeg så det telt tænkte jg hvorfor viser hun et strand telt som er så lille ha ha.... det er vældig smart. Og sikke en fin æske den er da for lækker. God weekend Charlotte.

Sara sagde ...

Sikke en flot æske! Hvordan har du lavet den, og kan man købe det?! Hvis ja hvor meget og hvor henne?:p Jeg mangler en æske til min venindes konfirmations gave :))