onsdag, august 18, 2010

Fødselsdagskort

Et fødselsdagskort lavet med Tim Holtz papir og dies.

Som nogen af jer måske allerede har set, så har jeg valgt at stoppe på StampARTic. Det var ikke nogen nem beslutning og jeg kommer helt sikkert til at savne de fantastiske piger i teamet. Men det blev mere og mere en sur pligt for mig at få lavet DT opgaverne, jeg havde ikke rigtigt hjertet med i det længere og så er det jo nok på tide at stoppe. Jeg vil ikke udelukke, at jeg igen på et tidspunkt siger ja til et DT job eller lignende, men efter at have været mere eller mindre i gang i ca. 7 år med forskellige ting (grupper, magasiner og  forskellige DT), synes jeg at jeg trænger til en pause og til bare at lave lige præcis hvad jeg har lyst til, uden at skulle tænke på om det skal vises frem eller laves med bestemte materialer.

17 kommentarer:

Unknown sagde ...

Super fint kort. Kan godt forstå din beslutning, nogle gange er det bare rart at lave liiige det man SELV har lyst til !

Thanni sagde ...

Selvom det ikke er en nem beslutning, så er det nok alligevel den rigtige, når du følte det næsten mere som pligt end fornøjelse :)
Et eller andet sted må det da også være svært at skulle være inspireret "på kommando" ;)
...Hvor er det et smukt kort!...sjovt nok kan jeg faktisk slet ikke li' Tim Holtz' papirer, men somme tider afhænger det jo af sammenhængen man ser tingene i ;)

Pia Odgaard sagde ...

Super fint kort!!! Kan godt forstå din beslutning, og det bliver da helt sikkert rart for dig ikke at skulle lave noget for andre et stykke tid :)

Vranda sagde ...

Et rigtig lækkert kort. Når man ikke har hjertet med i det man laver, så er det som du selv siger på tide at stoppe. En pause fra det "hele" kan gøre godt.

Heidi sagde ...

Et nydelig kort du har laget igjen!
Liker fargene du har brukt og du har pyntet det så lekkert:)
Du har nok valgt riktig. Man må ha det gøy og være inspirert når man lager ting.
Ha en fin dag, klem:)

Susanne Meltesen sagde ...

... og jeg vil bare nyde at komme forbi din blog og se alle dine fantastiske ting - og røre ved dem om tirsdagen... ;o)

For det kort er da bare for lækkert - og det føles også ret godt ;o)

Majer sagde ...

Kender alt for godt til den beslutning du har taget og du har jo også selv taget den flere gange. Men den er bestemt ikke let.

Dit kort er super flot. Jeg har den samme die og har vist aldrig fået brugt den. Tror at dit kort her, kan give mig et spark i den rigtige retning. Tak for det! :-)

Charlie sagde ...

Hej ven - forstår dig godt - som der står på min blog - "HUSK det er en hobby ikke et arbejde!"

Men jeg vil stadig glæde mig til at komme her forbi og se de fine ting du laver - så det har du bare værsgod at blive ved med - ellers får du nogle bank næste gang vi ses. ;0) Knus

Anonym sagde ...

Det er godt nok et lækkert kort. Jeg er så vild med fugleburet. Super detaljer med sygninger og det ser rigtig godt ud med det runde tekst stempel.
Gennemført til ug med kryds og slange.

Karin sagde ...

Fy faen, for et lækkert kort, og så har jeg også følt på det :-)
Ja, sådanne beslutninger er aldrig lette.... håber bare ikke du beslutter at opløse Mafiaen :-))Mamma!!

Anonym sagde ...

Det vigtigste er at følge sit hjerte. Så bliver tingene nemlig ikke en sur pligt. Kortet er super fint. Glæder mig til at se mere fra Charlotte Ravn - on her own ;o)
KH 10na

Unknown sagde ...

Kære Charlotte. Man skal stoppe, mens legen er god... og du er så dygtig og kreativ, at du nok skal finde andre DT opgaver, hvis lysten skulle vende tilbage... Jeg er bare glad for at kigge indenfor, og blive inspireret hver gang...

Super flot kort du her har kreeret! Og flot kombination af blå og bruun!
Knus Engel...

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er det et smukt kort, skønne farver og er hel vild med fuglen.
Hold da på, 7 år, det er også meget længe. Og ja hvis ikke man stopper når man føler for det, bliver det til en sur tjans...

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Kan godt forstå din beslutning, selv om det også må være sjovt at være med.
Men hvor er kortet flot i nogle dejlige farver.
Du laver altid sådanne flotte ting, så bare du stadig kreerer på din blog, sååå :-)

Sarah sagde ...

Rigtig flot kort.
Jeg kan godt forstå din beslutning. Det er jo lysten der skal drive værket.
Men jeg er også spændt på hvor længe du kan holde dig væk fra en ny opgave... :O)

Silje sagde ...

Det var et helt nydelig kort du har laget!! Det er synd å høre du gir deg som DT, men jeg skjønner det godt - dette skal jo være en glede ikke en plikt :D Tusen takk for inspirasjon skal du i alle fall ha. Jeg kommer til å titte innom bloggen din stadig!

lam sagde ...

Skønt kort og du har som du ved min fuld eforståelse og opbakning til din beslutning.